Hello Kids. Nak cerita sikit.
Bapak kau macam dah rasa mula drift apart dengan bakal mak kau. Tapi aku still ada saved folder nama dia kat tiktok. So apa benda yang lalu, dan buat aku teringat dekat bakal mak kau tapi takut nak sampaikan aku letak situ. Kat IG pun ada je highlight dia. Tanak buang. Biar je.
Lepas tu kalau satu hari nanti bapak tak bagi kau keluar dengan kawan-kawan kau, kau tunjuk benda ni balik dekat bapak. Kau cakap je asal bapak dulu boleh.
Lepastuu takde dah. Kbye
Tiada ulasan:
Catat Ulasan