Hello Kids, bapak kau ni.
Ini adalah percubaan bapak kau untuk menulis pasal kisah bapak kau mengejar mak kau.
Bapak takkan disclose nama mak kau sebab aku nak korang fahamkan sendiri apa aku tulis. Tapi kalau bapak kau dah tukar target audience, dia spill la kot. (Ya Allah tolong jadikan dia yang pertama dan terakhir. Kau je tau perasaan aku.)
Anyways, haritu bakal mak kau sakit, tapi dia ada exam jugak, kesian dia. Bapak kau dengan ikhlas hati bagi dia duit untuk beli aiskrim, sebab eskrem heals almost everything.
Pastu, bakal mak kau hilang. Takpe bapak okay je kena ghost.
Sekali member muncul. Lah... Main tarik tali. (sumpah bapak tak kisah sebab bapak dah kenal bakal mak kau lama)
Lepastu member masih belum beli kot?
*dah beli la bingai. baca betul betul kot??
*dah beli la bingai. baca betul betul kot??
Bapak wish jugak National Girlfriend Day. Rasanya ni tahun kedua kot bapak wish dia.
Walau bukan girlfriend. Itu cerita lain hari.
Selang beberapa hari bapak reply dekat story dia pasal Evertts mati dalam cerita Kudrat. Minat pulak sama macam mana. Member awal awal dah cakap risau lavender marriage.
Tahla. Cukup kot banyak ni. Cerita semua habis sini karang nak tulis apa.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan