Translate

Explore Other Pages!

Attention Seeking Posts!

05 Januari 2026

A Year Older.

 I always hated my birthday.


Tahla setiap kali birthday aku mesti tak syok. The timing is just messed up. Since birth memang tak pernah kena time. 


Memang beban agaknya


04 Januari 2026

still have it

Harini settle Majlis Apresiasi Kolej. Ok semalam la.

Alhamdulillah berjaya conquer tiga sijil. I guess hard works do pay off. Kalau la belajar macamtu ek.

Oh well everything comes and go. And aku pun nak turun dah dari JPK

01 Januari 2026

New Year, Same Me?

 Tbh aku sangat tak look forward for this new year. I too dont look forward for 22nd birthday. Everything in me is just plain. Kosong. 


and I hate this feeling.


I wish I can change myself for good...


21 Oktober 2025

Eh Bosanlah cuti ni

So tak post untuk semalam dan kelmarin, harini sauk dua dua.

Sabtu takde apa sangat pun, siapkan kerja then tak sedar buat apa. Towards the night tu shabil ajak gi cafe kendati dua dua kemiskinan.

Sampai je terus aim kedai nasi kandar, mungkin sebab aku bangun tidor, cakap pun pelan akan tu tu macam pekak sikit dengan aku. 

Selesai Sabtu

Ahad pulak aku bangun lambat giler cus cuti en. Lepastu takde buat apa sangat. Pergi amik shampoo kat pos mini sebab shampoo abis. Then gi basuh baju yang aku keluar gi basuh baju haritu. Macam pening sikit en.  Fast forward ke malam, malam tu aku masak sebab kedai ibu tutup.


Lepastu gosok baju untuk the wholeeeee week. Aku naik alpha 1. At first untuk kacau shabil. Sekali member scam aku cakap gi Ipoh. Kurang asam betul. Nasib Aizack ada kat bilik. Dalam niat nak kacau dia tu, ngantuk jugak le.

18 Oktober 2025

Nothing Much

So semalam takde buat apa pun, pagi ada kelas ENT. Damn me sebab prepare air mineral tapi tak bawak. Lepastu sendiri haus dalam kelas. Nasib jugak kelas habis awal. 


Lepastu Naf ajak gi Cafe Plaza. Mula cam taknak sebab ngantuk, tapi ku gagahkan jua. Asbab gagah tu la dapat Tauhu Sambal. Sedap gils. Dah beli terus gi cafe Alpha beli nasi ngan ayam. Balik bilik tertido pulak. 


Lepastu sedar-sedar kul 3 sebab Syawal call untuk join kelas. Nasib call, kalau tak memang aku lupa dah.


Malam pulak gi basuh baju dengan Ameer & Shabil. Basuh kat luar sebab itu je option yang ada selain Alpha 3.


Basuh kat luar lagi best dari kat dalam. 


Tapi it comes with a price la. Mahal. Lepastu makan kat luar pun mahal gak. Tapi salah sendiri la sape suruh makan mahal en. Balik je terus lipat baju. Memang productive habis la. 

17 Oktober 2025

1st Attempt on Blogging

Hi korang, maybe this will be weird talking to a screen. Alone. Aku tak tau berapa ramai akan baca or who will reach this page. As for now, I'll try to update as frequent.

The calm before the storm..

So semalam, 16 Oktober, we did and interview for our new sekis. Everything goes well. And macam biasa, aku make decision on the spot jugak sebab aku malas nak berebut dengan orang lain. Walaupun asalnya tanak tambah. Tapi Nish kata tambah, apa boleh buat

My Acapkeemey. Captured by WanAcap